Nejčastější dotazy

Zadáte-li opakovaně chybné heslo pro přihlášení do Extranetu, systém váš přístup zablokuje. 

O této skutečnosti jste informováni prostřednictvím e-mailu, ve kterém obdržíte odkazy, díky nimž máte možnost si účet odblokovat nebo si nastavit zcela nové heslo. 
Platnost odkazu pro dokončení registrace, který jste obdrželi na váš e-mail platí 24 hodin. V případě, že platnost vašeho odkazu již vypršela, proveďte aktivaci znovu.
Do Extranetu Sazky se může registrovat každý stávající obchodní partner Sazky nebo obsluha terminálu Sazky, která obdržela osvědčení o absolvování školení na terminál.

Aktivaci účtu provedete na přihlašovací obrazovce Extranetu v záložce AKTIVACE.

Zvolíte, zda chcete aktivovat účet Partnera nebo Obsluhy a zapíšete veškeré požadované údaje.
(Partner Sazky bude pro aktivaci potřebovat číslo obstaravatele)
(Obsluha terminálu bude potřebovat číslo svého osvědčení a svoje osobní údaje)

Dále je třeba zvolit heslo pro budoucí přihlášení do Extranetu.

Po uložení zapsaných údajů vám od Sazky přijde e-mail, který obsahuje potvrzovací odkaz. Po jeho rozkliknutí se můžete poprvé přihlásit do Extranetu Sazky.
Změnu mailové adresy proveďte, pokud jste začali používat jinou e-mailovou adresu než tu, která je zadána v systému nebo pokud máte podezření, že vaše mailová adresa byla do systému zadána chybně a vám nepřišel aktivační e-mail/mail na změnu hesla.

Změnu mailové adresy nám ohlaste elektronicky na extranet@sazka.cz. Ve zprávě uveďte název vašeho podnikatelského subjektu, obstaravatelské číslo, IČO a popis požadované změny.
Extranet Sazky je informační portál, na kterém naleznete veškeré důležité informace o provozu a aktuálním dění okolo terminálu.

Můžete zde sledovat své přístupy do terminálů svých zaměstnavatelů nebo naopak editovat přístupy svých zaměstnanců, sledovat skladové zásoby losů a SIM karet na svých prodejnách a zpracovávat podklady pro účetnictví, které se týkají provozu terminálu.

Díky Extranetu tak zvládnete důležité provozní záležitosti zpracovat odkudkoliv, bez nutnosti být přímo na své prodejně u terminálu.
Je možné, že máte v systému zadaný nesprávný e-mail nebo váš e-mail již používáte pro přihlášení do jiného účtu na Extranetu. 

Problém lze vyřešit tím, že si zažádáte o změnu e-mailové adresy.