Nejčastější dotazy
Co dělat, když se zablokuje přístup na Extranet?
Zadáte-li opakovaně chybné heslo pro přihlášení do Extranetu, systém váš přístup zablokuje.
O této skutečnosti jste informováni prostřednictvím e-mailu, ve kterém obdržíte odkazy, díky nimž máte možnost si účet odblokovat nebo si nastavit zcela nové heslo.
Jak dlouho platí odkaz pro potvrzení registrace do Extranetu?
Platnost odkazu pro dokončení registrace, který jste obdrželi na váš e-mail platí 24 hodin. V případě, že platnost vašeho odkazu již vypršela, proveďte aktivaci znovu.
Jak lze aktivovat účet pro přístup na Extranet?
Do Extranetu Sazky se může registrovat každý stávající obchodní partner Sazky nebo obsluha terminálu Sazky, která obdržela osvědčení o absolvování školení na terminál.
Aktivaci účtu provedete na přihlašovací obrazovce Extranetu v záložce AKTIVACE.
Zvolíte, zda chcete aktivovat účet Partnera nebo Obsluhy a zapíšete veškeré požadované údaje.
(Partner Sazky bude pro aktivaci potřebovat číslo obstaravatele)
(Obsluha terminálu bude potřebovat číslo svého osvědčení a svoje osobní údaje)
Dále je třeba zvolit heslo pro budoucí přihlášení do Extranetu.
Po uložení zapsaných údajů vám od Sazky přijde e-mail, který obsahuje potvrzovací odkaz. Po jeho rozkliknutí se můžete poprvé přihlásit do Extranetu Sazky.
Jak oznámit změnu e-mailu?
Změnu mailové adresy proveďte, pokud jste začali používat jinou e-mailovou adresu než tu, která je zadána v systému nebo pokud máte podezření, že vaše mailová adresa byla do systému zadána chybně a vám nepřišel aktivační e-mail/mail na změnu hesla.
Změnu mailové adresy nám ohlaste elektronicky na extranet@sazka.cz. Ve zprávě uveďte název vašeho podnikatelského subjektu, obstaravatelské číslo, IČO a popis požadované změny.
K čemu je Extranet?
Extranet Sazky je informační portál, na kterém naleznete veškeré důležité informace o provozu a aktuálním dění okolo terminálu.
Můžete zde sledovat své přístupy do terminálů svých zaměstnavatelů nebo naopak editovat přístupy svých zaměstnanců, sledovat skladové zásoby losů a SIM karet na svých prodejnách a zpracovávat podklady pro účetnictví, které se týkají provozu terminálu.
Díky Extranetu tak zvládnete důležité provozní záležitosti zpracovat odkudkoliv, bez nutnosti být přímo na své prodejně u terminálu.
Nejde vám obnovit heslo?
Je možné, že máte v systému zadaný nesprávný e-mail nebo váš e-mail již používáte pro přihlášení do jiného účtu na Extranetu.
Problém lze vyřešit tím, že si zažádáte o změnu e-mailové adresy.